Ljudje naj občutijo pripadnost do blagovne znamke

Dobra blagovna znamka podjetja pri ljudeh vzbuja pozitivno podobo, zaupanje in občutek pripadnosti. Posledično to za podjetje pomeni večjo prodajo svojih izdelkov in storitev, saj ljudje velikokrat za podoben izdelek raje plačajo tudi več in s tem potrdijo pripadnost določeni blagovni znamki. Dober primer takšnega vedenja je na trgu mobilnih tehnologij. Tu osebe rade kažejo pripadnost blagovnim znamkam mobilnih naprav kot so Apple, Samsung, Sony, Lg in drugih ali mobilnih operacijskih sistemov kot so Android, iPhone in Windows Phone. Takšen pojav pa ni redkost tudi v drugih tržnih nišah. Z dobro blagovno znamko lahko torej navidezno ustvarimo skupnost, ki bo do naše blagovne znamke čutila neko pripadnost, če ne celo dolžnost, kar se bo kazalo v podpori, nakupih in posledično v našem poslovnem uspehu. Vendar mora biti tudi naša dolžnost, da kupcem vračamo s čim kakovostnejšo ponudbo.

Ko registriramo blagovno znamko, lahko izdelkom in storitvam dodamo neko podobo, s katero bomo ljudem garantirali, da je naše blago kvalitetno. Ko bodo kupci to prepoznali, se bodo začeli povezovati z našim podjetjem in bodo začutili obvezo pri  izbiranju naših izdelkov istoritev.

Ko pridobimo naklonjenost ljudi, pa obstaja nevarnost, da se pojavijo druga podjetja, ki lahko s podobnim imenom in grafičnimi podobami nastopijo na trgu in tako zavedejo marsikaterega potrošnika. S tem ne izgubimo samo potencialne kupce, ampak tudi naš ugled, ki smo ga  gradili s trudom po doseganju čim boljše ponudbe. Kdor opravi registracijo blagovne znamke, ima edini dovoljenje do uporabe določenih podob za to, da označi svoje izdelke in storitve. Ko registriramo blagovno znamko, drugim poslovnim osebam preprečimo, da bi brez našega dovoljenja za izdelke podobne našim, uporabljali enake ali podobne označbe, kot jih uporabljamo sami.