Poslovni načrt je lahko velikokrat zgrešen

Poslovni načrt za uvajanje novega izdelka na trg je največkrat zgrešen

Velikokrat investiramo v podjetja, ki svojega izdelka še niso predstavila trgu, zato je zelo težko oceniti kako dobra je pravzaprav investicija. Največkrat se pri investiranju odločamo s pomočjo treh ključnih dejavnikov: velikost trga, kvaliteta tima oz. ekipe in na podlagi vizije izdelka.

Tim

Uspešni podjetniki neprestano zbirajo najrazličnejše podatke in si izbirajo boljše ter večje cilje, kljub temu, da to pomeni spreminjanje smeri, ki so si jo začrtali na začetku. Takšne poteze so uspešne, če podjetnik sodeluje s pravim timom.

Ciljni trg

Velikost trga je zelo pomembna, večji kot je trg, več imamo možnosti, da bo nekomu naš izdelek všeč. Težko pa je uspeti z novim podjetjem na določenem trgu kljub velikosti trga. Prav tako velikost trga ne vpliva na tveganja, kot so: konkurenca, trg, nova tehnologija, razna finančna tveganja, itd. Vse to je dobro opredeliti, ko pišemo poslovni načrt.

Vizija izdelka

Včasih imajo podjetniki tako močno intuicijo, da je njihov izdelek točno to kar trg potrebuje, velikokrat pa je izdelek potrebno spreminjati in prilagajati. Prav zaradi tega je zelo težko oceniti kako uspešen bo izdelek na trgu.

Konec koncev je težko oceniti kako uspešno se bo izdelek uvajal na trgu zgolj na podlagi poslovnega načrta izdelka. Zato je potrebno oceniti kvaliteto tima in velikost ter lastnosti ciljnega trga, nato pa upati na najboljše.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja