Raziskave kažejo, da večina novoustanovljenih startupov propade v prvih letih poslovanja. Mnogi izmed podjetnikov namreč ponavljajo napake, ki jih na koncu stanejo podjetja, ali pa jih k izgubi posla pripeljejo okoliščine, kot je na primer gospodarska kriza, spremembe na tržišču, ipd.
Poglejmo si nekaj osnovnih napak, katerim se morate izogibati, da bi vaše podjetje lahko uspelo:
- ne napišete poslovnega načrta;
- ne premislite o tem, kako boste s podjetjem služili;
- ne napravite analize trga;
- ne znate izvršiti svoje poslovne ideje;
- imate poslovni model, ki ni primeren za vaš produkt;
- podate se v panogo, ki je že zasuta s konkurenco;
- podate se v panogo, ki nima potenciala;
- ne patentirate svojega produkta;
- zaposlite ekipo, ki nima izkušenj in primernega znanja;
- slabo upravljate z denarnimi sredstvi;
- pozabljate na trženje;
- odnehate prehitro.
Vir: Entrepreneur.com