5 največjih napak, ki jih storijo mlada podjetja.

»Shrak Tank« je morda ena najbolj znanih oddaj s področja podjetništva. V oddaji se predstavijo različni podjetniki, ki iščejo investitorje za zagon in uresničitev svojih idej. Kar nekaj podjetnikov je preizkusilo svojo srečo v oddaji in na ta način dobilo investitorja, ki so ga potrebovali za zagon dejavnosti. Podobna oddaja se na naših tleh imenuje Prava ideja. V oddaji se velikokrat izpostavijo šibke točke podjetnikov oziroma ključne začetne napake, katere je morda celo potrebno narediti, da se osebe kasneje kot podjetniki tudi razvijejo. Da se boste lahko kot podjetnik razvili tudi vi, vam predstavljamo 5 največjih napak.

Prva in morda največja težava je, da podjetniki ne razmišljajo velikopotezno. Verjetno gre to pripisati nesamozavesti ali pa predvsem neizkušenosti. Kakorkoli že, potrebno se je povezati s partnerji. Morda najboljša rešitev celo, skušajte poiskati strateškega partnerja. Druga velika napaka pa je povezana z uspehom. Uspeh velikokrat zamegli presojo. Lahko rečemo, da stopi v glavo in prevzame čiste misli. V takšnem svetu se podjetnik hitro zgubi in še preden se zave, je kariere konec. Tretja točka je bolj usmerjena na prodajo. Na žalost se podjetniki osredotočajo na kratkoročnost. To bi nekako lahko povezali s prvo točko. Vendar je tu še nekaj več. Izziv ni zgolj prodati izdelek. Cilje je prepričati stranko, da se zopet vrne v našo trgovino. Če nam uspe nabor rednih in zanesljivih strank, potem smo na dobri poti. Kajti zakaj bi iskali muhe enodnevnice?

Ali poznate svoje številke oziroma številke podjetja? Če je odgovor ne, ste ravno v četrti točki ključnih napak. Ves čas je potrebno vedeti na kateri veji sloni vaše podjetje. Je ta veja samostojna? Če ni, čimprej zavihajte rokave. In še zadnje. Ne bojte se posojila. Potrebno je investirati denar. Če ga nimate se potrudite in si ga priskrbite. Posojilo je za marsikoga začetek uspešne kariere.