Podjetništvo je panoga, ki od osebe zahteva veliko trdega dela in popolno predanost. Prav zato se je pred vstopom v podjetništvo najprej potrebno vprašati, ali je vaša poslovna ideja sploh vredna truda.
V ta namen si odgovorite na nekaj vprašanj:
- Je vaša poslovna ideja sploh izvedljiva?
- Ali bi ljudje dejansko bili pripravljeni plačati za vaš produkt oz. storitev več kot bi znašali vaši stroški?
- Je vaš produkt oz. storitev narejen tako, da bi zadovoljeval katero od človekovih potreb?
- Ali obstaja privlačen trg za vaš izdelek oz. storitev, ki se bo v prihodnosti lahko še razširil?
- Bi vaša poslovna ideja privlačila investitorje?
- Se boste osredotočili na lokalni ali na globalni trg?
- Katere prednosti boste imeli pred konkurenco?
Kar 90 odstotkov uspeha predstavlja izvedba nalog in pravilne poslovne odločitve, slabih 10 odstotkov pa k uspehu doda dobra poslovna ideja. Sama poslovna ideja brez realizacije torej ne pomeni prav veliko, saj je realizacija tista, ki šteje največ.
Če zares verjamete v svojo poslovno idejo, morate biti pripravljeni na trdo delo, saj zelo majhen delež podjetij preživi prvih nekaj let, poleg tega pa je ustanovitev podjetja v gospodarski krizi še nekoliko bolj tvegana.
Vir: Zavod mladi podjetnik