Je vaša poslovna ideja vredna truda?

Podjetništvo je panoga, ki od osebe zahteva veliko trdega dela in popolno predanost. Prav zato se je pred vstopom v podjetništvo najprej potrebno vprašati, ali je vaša poslovna ideja sploh vredna truda.

V ta namen si odgovorite na nekaj vprašanj:

  • Je vaša poslovna ideja sploh izvedljiva?
  • Ali bi ljudje dejansko bili pripravljeni plačati za vaš produkt oz. storitev več kot bi znašali vaši stroški?
  • Je vaš produkt oz. storitev narejen tako, da bi zadovoljeval katero od človekovih potreb?
  • Ali obstaja privlačen trg za vaš izdelek oz. storitev, ki se bo v prihodnosti lahko še razširil?
  • Bi vaša poslovna ideja privlačila investitorje?
  • Se boste osredotočili na lokalni ali na globalni trg?
  • Katere prednosti boste imeli pred konkurenco?

Kar 90 odstotkov uspeha predstavlja izvedba nalog in pravilne poslovne odločitve, slabih 10 odstotkov pa k uspehu doda dobra poslovna ideja. Sama poslovna ideja brez realizacije torej ne pomeni prav veliko, saj je realizacija tista, ki šteje največ.

Če zares verjamete v svojo poslovno idejo, morate biti pripravljeni na trdo delo, saj zelo majhen delež podjetij preživi prvih nekaj let, poleg tega pa je ustanovitev podjetja v gospodarski krizi še nekoliko bolj tvegana.

Vir: Zavod mladi podjetnik

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja