Homogenost ali heterogenost coworking ekipe

Pri ustanavljanju coworking skupine ali pri pridružitvi že obstoječi coworking skupini marsikdo razmišlja o tem, koliko koristi lahko takšno sodelovanje podjetnikov sploh prinese. Delitev plačil za poslovne prostore in obratovalne stroške je namreč nekaj, povsem drugo pa je dejanska korist za sam razvoj podjetnikovega delovanja. In tu je efekt pogosto odvisen od odločitve za homogeno ali heterogeno coworking skupino. V manjših krajih in mestih dejansko ni kaj izbirati, v večjih, kjer se oblikuje več coworking skupin, pa se izplača pozanimati, kakšna podjetja oziroma podjetniki so vanjo že vključeni. Na podlagi tega se lahko odločimo za homogeno skupino, kjer so združeni podjetniki z enakega področja, na primer zgolj IT, ali pa heterogeno skupino, kjer se najde precej bolj pester nabor. Kaj je bolje, je odvisno od same dejavnosti – nekdo, ki je edini računalničar, lahko v heterogeni skupini pridobi, če se glede računalniških poslov vsi obračajo nanj oziroma nanj napotijo svoje kliente. Po drugi strani pa bo v homogeni skupini, kjer se vsi ukvarjajo s tem področjem, hitreje prišel do novih zamisli in se lotil novih projektov.