snovanje blagovne znamke

Kaj je blagovna znamka je zakaj je tako pomembna?

Blagovna znamka je nekakšen simbol podjetja. Ko vidimo oznako velikega M-ja, takoj vemo, da gre za McDonalds. Rdeča barva je simbol Cocacole. Simbol jabolka na tehnoloških pripomočkih nam da jasno vedeti, da gre za produkt enega najuspešnejših podjetij na svetu – Apple.

Znamka, simbol oziroma logotip podjetja je tisti, ki komunicira s strankami oziroma javnostjo. Zaradi določenih barv, znakov, pisave in slogana se nam podoba vtisne v možgane. Tako se asociacija vzpostavi v trenutku. Logotip je tisti, ki pritegne pozornost in spodbudi k nakupu

Kako oblikovati zmagovalno balgovno znamko?

Zdaj, ko vemo, kako pomembno funkcijo igra logotip, je vsekakor smiselno v njegovo oblikovanje usmeriti kar največ pozornosti. Seveda je poanta v dobrem izdelku oziroma storitvi. Vendar pa je logotip tisti most, ki nam lahko pomaga izdelek oz. storitev bolje prodati. Logotip namreč ne komunicira le z obstoječimi strankami. Lahko nam pomaga tudi pridobiti nove.

Ko snujemo znamko, se vedno najprej vprašajmo, kaj želimo z njo sporočiti. Za lažjo predstavo dajmo primer. Naša dejavnost je prodaja oblačil za dojenčke višjega cenovnega ranga. Naša ciljna stranka so tako mlade mamice, ki so finančno bolje preskrbljene. Kakšna pa je naša vizija? Verjetno ta, da želimo ponuditi kar najbolj kakovostne izdelke iz kvalitetnih materialov, da so prijazni do malčkov. Poleg tega pa so tudi vizualno precej privlačni.

V logotipu se običajno nahaja ime podjetja. Ime podjetja naj bi že samo po sebi povedalo, s čim se ukvarjamo. Za našo trgovino bi bilo mogoče primerno “moderen malček”, “navihanček” itd. Ker dojenčke ponavadi oblačimo v pastelne barve, bi tudi v logotipu lahko uporabili nežne barve. Sama pisava pa bi bila lahko bolj razgibana, navihana, igriva. Tako bi ustvarili logotip, ki bi ga starši hitro prpeoznali in sprejeli zase. Skladno z logotipom je smiselno designirati celotno spletno stran in uporabiti temo, ki se bo skladala z njo. Priporočamo pa vam tudi, da znamko pred uporabo ali kmalu po tem, registrirate.