Prek socialnih medijev oglašuje 39% malih podjetij v ZDA

Socialne medije je za oglaševanje svojih izdelkov in storitev septembra 2010 uporabljalo 39% malih podjetij v ZDA, medtem ko je v enakem obdobju leta 2009 ta delež znašal le dobrih 10%, je pokazala raziskava American Express OPEN.

Slabi dve petini (39%) malih podjetij je dejalo, da je oglaševanje prek socialnih medijev pripomoglo k večji izpostavljenosti njihove podjetniške dejavnosti.

15% malih podjetij opazilo, da je uporaba socialnih medijev pripomogla k večji obiskanosti njihovega spletnega mesta. Skoraj vsako osmo malo podjetje (12%) pa je dejalo, da so socialni mediji učinkovit način, kako strankam predstaviti svoje dejavnosti.

Vse več malih podjetij v socialnih medijih vidi poslovno priložnost, ker le-ta omogočajo učinkovito dvosmerno povezovanje s strankami. Med potrošniki, anketiranimi v omenjeni raziskavi, je bilo namreč več kot 10% takih, ki so na socialnih medijih objavili svoje izkušnje z malimi podjetji.

To predstavlja primer, da so socialni mediji korak dlje od zgolj tradicionalnega vstavljanja oglasov v vsebine ali statičnih vsebin, namenjenih določenemu izdelku, storitvi ali podjetju.

Uporabniški profili socialnih medijev, kot je Facebook, vsebujejo različne osebne podatke, kar oglaševalcem omogoča demografsko segmentiranje na podlagi spola, starosti, kraja bivanja, izobrazbe, interesov ipd. Več o oglaševanju na Facebooku >>

Največ ameriških malih podjetij, ki svojo ponudbo oglašujejo prek socialnih medijev, uporablja Facebook (27%). Sledijo LinkedIn (9%), Twitter (8%) in pisanje podjetniškega bloga (5%).

Vir: eMarketer, 29.10.2010

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja