S pravilno analizo trga lahko podjetje peljete dlje

Analiza trga pomaga podjetju ustvariti jasno sliko profitabilnih izdelkov in storitev. Za izdelke in storitve, s katerimi neko podjetje že trguje, analiza trga natančno pove ali izdelki dosegajo pričakovanja in potrebe njihovih strank ali ne. Z iskanjem odgovorov na specifična vprašanja lastniki majhnih podjetjih lahko z analizo ugotovijo, ali gredo v pravo smer ali ne.

»Če trga ne temeljito raziščete, preden se podate na poslovno avanturo, potem je to enako vožnji iz zvezne države New York do Texasa brez zemljevida ali kakršnekoli oznake na cesti,« pravi William Bill iz ameriškega podjetja Wealth Design Group.

Analiza trga vam bo razkrila, kdo so vaše stranke in kje se najverjetneje nahajajo. Povedala vam bo, kdaj bodo vaše stranke najbolj pripravljene opraviti nakup ali uporabiti vašo storitev.

V kolikor vodite tržno raziskavo, lahko rezultate uporabite za ustvariti posel in načrt trženja ali pa z raziskavo merite uspešnost vašega trenutnega marketinškega plana. Zato je pomembno, da se raziskave lotite s pravilnim vprašanjem, ki ga zastavite pravilni skupini ljudi. Slaba raziskava vas lahko usmeri na napačno pot. Ni potrebno, da doktorirate iz marketinga, vendar je že dovolj, če začnete pri osnovah.

Obstaja več različnih pristopov, kako se lotiti neke raziskave. Z neko osebo lahko stopite v kontakt preko telefonskega klica ali se osebno sestanete z njo. Družbena omeržja postajajo vse bolj popularna in vsestranska. Na družbenih omrežji ali preko email naslovov lahko delite anketo. Na spletu obstaja malo morje brezplačnih programov, preko katerih ustvarite »neskončno« število anket. Za uporabo programov ne potrebujete programerja, temveč samo kanček splošnega računalniškega znanja.