Tudi osebne karakteristike so tiste, ki prispevajo k temu, da postanete dober vodja!

Ni dovolj zgolj le to, da imate dobro idejo, temveč tudi zavest in dovolj močno željo po tem, da le-to tudi realizirate. Za to je potrebna dobra organizacija in sam načrt kako bi bilo stvar najbolje izpeljati. Združiti je potrebno tudi ustrezne, sposobne ter inovativne ljudi, ki bodo tvorili delavno ekipo kot celoto. Za kar pa je potreben dober vodja, ki bo znal združiti vse to.

Dober vodja je tisti, ki zna združiti vse ključne komponente, ki so potrebne pri realizaciji zastavljenega cilja. Je tisti, ki ne obupa in ne odneha tako hitro, je iznajdljiv, kreativen, motivator, preračunljiv in dober s financami, je oseba z vizijo. Vodja zna vzpostaviti avtoriteto in red v ekipi, hkrati pa ji predstavlja zgled in dober vzor. Vsakemu članu svoje ekipe zaupa ter jim zna glede na njihova znanja in sposobnosti ustrezno in organizacijsko dobro porazdeliti naloge in zadolžitve. Zaveda se, da je komunikacija s svojo ekipo ključnega pomena za njihovo posledično produktivnost, kajti le na tak način bo vsak vedel in razumel kaj se od njega pričakuje, vedeli bodo, da vam lahko zaupajo tako kot vi njim ter da se lahko o vsaki stvari (tako dobri kot slabi) pogovorijo z vami.

Vir: Forbes.com