Sedež podjetja opredeljuje lokacijo, kjer registrirate svoje podjetje. Gre za naslov, kjer opravljate dejavnost. Če je teh naslovov več, se upošteva tistega, kjer poslovanje opravljate v pretežni meri. Večina samostojnih podjetnikov, ki se na podjetniško pot poda samih, kot sedež podjetja navede svoj domači naslov. Pa je to dobra ideja?
Sedež podjetja na domačem naslovu
Na domačem naslovu je enostavno registrirati podjetje. Zapleti pa se vseeno lahko pojavijo, če stanovanje ni vaše. Če je lastnik stanovanja nekdo drug, potem boste morali pred registracijo podjetja od njega dobiti dovoljenje, v katerem je navedeno, da vam ta oseba dovoljuje, da opravljate dejavnost na tem naslovu. Včasih se zgodi, da iz različnih razlogov lastnik v to ne privoli. V tem primeru samega postopka ne morate izpeljati in morate iskati druge rešitve. Poslovni prostor lahko najamete ali kupite. S tem pa so seveda povezani tudi visoki stroški.
Tudi če s strani lastnika dobite dovoljenje o opravljanju poslovanja na želenem naslovu, se lahko sedež podjetja na domačem naslovu lahko ne izkaže kot najboljšega. Če živite na odročni lokaciji, ima lahko stranka, ki razmišlja o tem, da bi stopila v stik z vami, pomisleke. Težje dostopna lokacija lahko deluje odbijajoče in stranka se lahko sprašuje, če ste vredni zaupanja.
Rešitev je v virtualni pisarni
Za oba problema pa obstaja rešitev. To je virtualna pisarna. Virtualna pisarna je storitev, ki vam omogoča, da sedež podjetja pridobite od drugega ponudnika. Na tem naslovu nato registrirate podjetje. Vi pa še vedno lahko nemoteno poslujete od doma. Na tak način zadevo izpeljete na ugoden način, saj najem virtualne pisarne stane le nekaj deset evrov na mesec. Poleg tega boste na tak način pridobili tudi poslovni prostor, ki ga lahko po potrebi rezervirate za sestanke s strankami in poslovnimi partnerji. Prav tako bo poskrbljeno tudi za vašo pošto, ki bo strogo ločena od vaše zasebne pošte, s čimer si boste zagotovili večjo zasebnost na domu in boljšo organizacijo delovnih obveznosti.